petak, 26. srpnja 2013.

Alpe d'Huez - Tour de France 2013 (playlist)

Evo za kraj i malo video materijala. Radi se o usponu na Alpe d'Huez, tj. traženje pogodnog mjesta za promatranje biciklista koji će proći ovaj legendarni uspon dva puta.  
Od početka uspona cilj mi je bio da biciklom dođem do samog vrha (cilja) ako bude moguće i tamo probam naći neko mjesto za gledanje utrke.
Atmosfera koju je teško dočarati riječima me ponukala da snimim par video clip-ova tijekom uspona sa foto-aparatom kojega sam držao u ruci dok sam se penjao prema cilju etape. Zanimljivo je kako, vjerojatno zbog adrenalina i neopisivog okruženja, nisam osjećao nikakav napor i umor tijekom uspona, premda sam vozio s jednom rukom na guvernalu.
Istina dva-tri puta sam morao sići sa bicikla, što zbog policije, što zbog gužve na cesti (posebno u tzv. Dutch corner-u, part 6).
Pavo

Nema komentara:

Objavi komentar